Utlånssykkel tildeling 14. April 17:00-19:00.

Postet av Horten og Omegn Cykleklubb den 4. Apr 2016

Tildeling og tilpasning av klubbens utlånssykler for landevei og terreng vil skje ved klubbhuset på Kjeldsbergs Plass den 14. April 17:00-19:00.

NB: Vi oppforder også de som har utlånssykkel om å komme innom i kveld silk at klubben kan få en best mulig oversikt over tilstanden til alle sykler som klubben låner ut!

Lån av sykkel er gratis for klubbens medlemmer, men det forventes at utøveren og dens foresatte stiller på klubbens dugnader og ritt. Nytt i 2016 er at det vil kreves et depositum per sykkel på kr 1000,-, dette gjelder både landevei og terrengsykler.

Syklene er kun til organisert trening og konkurranse, ikke til fritidsbruk.

For landeveissykkel være må utøveren være i aldersgruppene 10-13 år, for terreng 8-12 år.

Klubben organiserer i utgangspunktet ikke trening for utøvere under 10 år for landevei. Yngre utøverer kan delta på trening etter individuell godkjenning av trener og med en foresatt som ansvarlig under hele treningen.